Halloween på Hvam

I dag feires Halloween mange steder i verden. Det betyr kostymer, dekorasjoner og godis til både store og små! På Hvam har vi også feiret.

Kostymer

Mange elever dukket opp i forskjellige kostymer. Elevene i tredjeklasse hadde film som tema, så vi har sett karakterer fra filmer som “Mamma Mia”, “King Kong” og “Men In Black” i gangene.

Resten av elevene har vært alt fra djelver til simmer (karakterer fra dataspillet “the Sims”).

Spooky i kantina

Kantina hadde disket opp med flotte dekorasjoner, lekre muffins og andre skumle gode saker.

Her hadde de tatt den helt ut på dekorasjoner! Vi må bare applaudere de flotte, engasjerte menneskene som har stelt i stand så fint! Til og med et utskjært gresskar hadde de ordnet for anledningen!

Spøkelseshistorier på biblioteket

På biblioteket samlet det seg flere for å fortelle spøkelseshistorier. Vi fikk høre om guidet spøkelsestur, hjemsøkte biblioteker og en av de oppmøtte kun til og med fortelle at hun hadde vært i et hus som var hjemsøkt! Spennende og skummelt.

Lærer Tone hadde med seg en utskåret melon for anneledningen, som ble satt på skranken for å skape litt stemning. Det ble servert godteri og pepperkaker.

(U)hyggelig dag

Alt i alt var det stas å kunne kle seg ut og gjøre noe litt annet. Selv om vinteren viser seg ute, koser vi oss i det hyggelige og småskumle inne.

God Halloween til alle mann!